Neighborhood Social Planning and Development

Το έργο NebSoc επικεντρώνεται στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων στις περιοχές παρέμβασης, σε Ελλάδα και Ιταλία. Με τη δημιουργία μιας ενιαίας στρατηγικής και για τις δύο χώρες, το έργο ενισχύει τόσο την οικονομική, όσο και την κοινωνική ανάπτυξη των περιοχών αυτών, δίνοντας έμπρακτα σε όλους τους κατοίκους, και ιδιαίτερα στις κοινωνικά ευπαθείς ομάδες, την δυνατότητα να βελτιώνουν την ποιότητα ζωής τους.

Στόχοι:

Το έργο, χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες πληροφορικήςκαι επικοινωνίας(ICTs),έχει ως στόχο να προσδιορίσει τις κοινωνικές ανισότητες στις περιοχές παρέμβασης, επιχειρώντας μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων. Επιμέρους στόχοι του έργου είναι:

  • Η ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών (όπως υγειονομική περίθαλψη, εκπαίδευση, επαγγελματική κατάρτιση)
  • Η βελτίωση των ζητημάτων κοινωνικής ένταξης στην περιοχή του προγράμματος, οδηγώντας στην βελτίωση της ποιότητας ζωής του ατόμου
  • Η ελαχιστοποίηση των συνθηκών που αποκλείουν ευάλωτες κοινωνικές ομάδες
  • Η χρήση καινοτόμων τεχνολογικών εργαλείων, όπως GIS, ικανά να βελτιώσουν το σύστημα διάδοσης της πληροφορίας και να διευκολύνουν τις επικοινωνίες
  • Η δημιουργία δικτύων και κοινά πρωτόκολλα κοινωνικής ένταξης,
  • Η υποστήριξη της διασυνοριακής συνεργασίας σε κοινωνικά ζητήματα (εργασία, υγεία, απασχόληση, εκπαίδευση κ.α)

Συμβολή:

Η EUROACTIONA.E. ανέλαβε την πρωτοβουλία για τη διαμόρφωση της πρότασης και την εύρεση χρηματοδότησης του έργου. Σε επίπεδο υλοποίησης, η εταιρεία μας παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη διαχείριση και το συντονισμό του έργου στο Δήμο Πατρέων (Επικεφαλής Εταίρος) καθώς και στον Κοινωνικό Οργανισμό Δήμου Πατρέων.

Επιπλέον, η εταιρεία μας υλοποίησε ένα σύνολο δράσεων του έργων όπως ενδεικτικά:

  • Μελέτη σχετικά με αναγνώριση της κοινωνικής δυναμικής στην περιοχή της Πάτρας
  • Ανάπτυξη Διαδικτυακής πύλη με ενσωματωμένες εφαρμογές κοινωνικού GIS και e-learning
  • Διοργάνωση τριήμερου εργαστηρίου σχετικό με θέματα της κοινωνικής ένταξης
  • Σύνταξη οδηγού καλών πρακτικών
  • Ανάπτυξη ενός σχεδίου κοινωνικής ένταξης και πιλοτική εφαρμογή του σχεδίου αυτού
  • Δράσεις προβολής και δημοσιότητας του έργου: εκπόνηση επικοινωνιακού σχεδίου, δημιουργία έντυπου και ψηφιακού ενημερωτικού υλικού, προβολή στου έργου στα ΜΜΕ καθώς και διοργάνωση εκδήλωσης ενημέρωσης για το κοινό στην Ελλάδα
  • Αξιολόγηση της πιλοτικής εφαρμογής του έργου

Greece-Italy logo

Εταιρικό Σχήμα: